Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28130
Title: | Вплив фізичних вправ на фізичний та функціональний стан здобувачів вищої освіти: теоретичний аспект |
Authors: | Рядова Л. О. Подмарьова І. А. Цигановська Н. В. Гончар В. В. Батулін Д. С. |
Keywords: | заклади вищої світи здобувачі вищої освіти здоров’я студентська молодь фізичні вправи фізичний стан функціональний стан |
Issue Date: | 2022 |
Citation: | Рядова Л. О. Вплив фізичних вправ на фізичний та функціональний стан здобувачів вищої освіти: теоретичний аспект / Л. О. Рядова, І. А. Подмарьова, Н. В. Цигановська та ін. // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. – Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2022. – Вип. 8 (153). – С. 79-82. |
Abstract: | У статті на основі аналізу наукової та методичної літератури розкрито вплив систематичних занять фізичними вправами на фізичний та функціональний стан здобувачів вищої освіти. Інтенсифікація освітнього процесу у закладах вищої освіти негативно впливає на стан здоров’я студентської молоді. Близько 90% зазначеного контингенту мають відхилення у стані здоров’я. Зміцнення здоров’я здобувачів вищої освіти можливе лише за умов систематичних занять фізичними вправами. Фізичні вправи відіграють велику роль в успішній життєдіяльності студентської молоді. Систематичні заняття фізичними вправами в навчальному процесі у закладах вищої освіти або в поза аудиторній роботі позитивно впливатимуть на фізичний та функціональний стан здобувачів вищої освіти. |
URI: | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28130 |
Appears in Collections: | Статті (ЗСЖіБЖ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ВПЛИВ ФІЗИЧНИХ ВПРАВ НА ФІЗИЧНИЙ ТА ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ СТАН ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ.pdf | 275,86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.