Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27893
Title: Удосконалення чат-ботів як інноваційного інструменту взаємодії з клієнтами
Authors: Бобрицька Ю.
Keywords: чат-бот
клієнт
комунікація
інновації
технології
Issue Date: 2022
Citation: Бобрицька Ю. Удосконалення чат-ботів як інноваційного інструменту взаємодії з клієнтами: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра: спец. 073 «Менеджмент» / Ю. Бобрицька. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022.
Abstract: Метою роботи є обґрунтування та подальший розвиток теоретичних положень та методичних підходів до вдосконалення чат-ботів як інноваційного бізнес-інструменту для спілкування з клієнтами та розширення рамок їх використання на підприємстві. У першому розділі було розглянуто базове розуміння сутності та особливостей чат-ботів, але також були розглянуті їх основні функції, переваги використання на різних типах підприємств. У другому розділі дипломної роботи проаналізовано організаційну структуру підприємства, проведено аналіз техніко-економічних показників. З метою дослідження предметної області було проведено комплексний аналіз використання чат-бота на підприємстві, проведено SWOT-аналіз чат-бота компанії. У третьому розділі статті наведено пропозицію щодо використання чат-ботів для того, як здійснювалась комунікація з клієнтами, після того як за допомогою методології конкордації Кендалла була виявлена їхня наукова і розумна значимість, також була представлена економічна ефективність пропозицій. Для того, щоб продемонструвати важливість пропозиції, була розрахована її економічна ефективність.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27893
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЛІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.