Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27892
Назва: Удосконалення системи мотивації продавців-консультантів торговельного підприємства
Автори: Кайнога А.
Теми: мотивація
стимул
продуктивність
потреби
оплата праці
нематеріальне стимулювання
продавці-консультанти
торговельне підприємство
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Кайнога А. Удосконалення системи мотивації продавців-консультантів торговельного підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра: спец. 073 «Менеджмент» / А. Кайнога. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022.
Короткий огляд (реферат): Мета роботи полягає в узагальненні теоретичних основ з питання мотивування працівників, дослідженні існуючої системи мотивації на підприємстві та розробці практичних рекомендацій з її удосконалення. Об’єктом дослідження є процес мотивування персоналу. Предметом дослідження виступають теоретичні та практичні підходи для вдосконалення системи мотивації персоналу, зокрема продавців-консультантів підприємства ТОВ «Інтертоп Україна» магазина «Kiko Milano - 1» як досліджуваного підприємства. У розділі 1 дипломної роботи досліджено існуючі визначення різних вчених щодо поняття «мотивація»; визначено складові системи мотивації та її функції; наведено методи стимулювання працівників. У розділі 2 проведено комплексний аналіз діяльності ТОВ «Інтертоп Україна» магазина «Kiko Milano - 1»; виявлено стан мотиваційної системи продавців-консультантів. У розділі 3 було визначено напрями, що потребують удосконалення; наведено пропозиції з покращення матеріальної та нематеріальної систем мотивації та обґрунтовано економічну та соціальну ефективність запропонованих заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27892
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.