Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27786
Назва: Strategies for promotion of national brands on the international market
Автори: Rodionov S.
Pavtsio V.
Теми: country brand
development of Ukrainian branding
European integration processes
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Rodionov S. Strategies for promotion of national brands on the international market / S. Rodionov, V. Pavtsio // Strategies, Models and Technologies of Economic Systems Management. FAI International Conference, 2021. – Vol-7(ii). – Р. 34-35.
Короткий огляд (реферат): The abstracts reflect some aspects of creating a country's brand in Ukraine. The relevance of the development of Ukrainian branding in the context of European integration is determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27786
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rodionov S, Pavtsio V. STRATEGIES FOR PROMOTION OF NATIONAL BRANDS ON THE.pdf226,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.