Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27711
Назва: Аналітичні аспекти дослідження поведінки споживачів в умовах цифровізації економіки України
Автори: Проскурніна Н. В.
Бестужева С. В.
Козуб В. О.
Теми: цифрова економіка
трансформація
споживач
поведінка
аналіз
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Проскурніна Н. В. Аналітичні аспекти дослідження поведінки споживачів в умовах цифровізації економіки України / Н. В. Проскурніна, С. В. Бестужева, В. О. Козуб // Економіка та суспільство. – 2022. – Вип. 36.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню поведінки споживачів в умовах цифровізації економіки України, посилення глобалізаційного впливу і підвищення рівня нестабільності та непрогнозованості. Визначено основні тренди зміни цифрової поведінки споживачів в Україні під впливом світової пандемії. Відзначено підвищення актуалізації послуг цифрової презентації продукту та доставки товарів, зростання частоти онлайн купівель внаслідок змін у структурі споживання. Виділено ключові елементи та інструменти цифровізації підприємств роздрібної торгівлі за етапами процесу прийняття купівельних рішень. Наведено соціально-демографічні характеристики структури випадкової вибірки респондентів серед населення м. Харкова, які приймали участь у проведенні онлайн-опитування з використанням платформи GoogleForm.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27711
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття.pdf508,92 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.