Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27706
Title: Методичні аспекти формування міжнародної товарної стратегії підприємства з використанням методів оптимізації
Authors: Бестужева С. В.
Козуб В. О.
Keywords: товарна стратегія
міжнародний бізнес
оптимізація
метод
відновлення
розвиток
структура
Issue Date: 2022
Citation: Бестужева С. В. Методичні аспекти формування міжнародної товарної стратегії підприємства з використанням методів оптимізації / С. В. Бестужева, В. О. Козуб // Інфраструктура ринку. – 2022. – Вип. 65. – С. 3-7.
Abstract: Стаття присвячена дослідженню теоретичних засад міжнародної товарної стратегії підприємства на основі існуючих наукових доробок та практичного досвіду ведення міжнародного бізнесу. Сучасне відновлення діяльності вітчизняних підприємств на зовнішніх ринках в умовах воєнної агресії та поствоєнної відбудови країни супроводжується докорінною зміною концепції ведення міжнародного бізнесу під впливом факторів зовнішнього середовища. З урахуванням особливостей сучасного стану економіки нашої країни та можливостей національних експортерів щодо відновлення та подальшого розвитку діяльності на цільових зовнішніх ринках розроблений та запропонований методичний підхід до формування товарної стратегії як експорту, так і імпорту. Адже на теперішній час достатньо раціональні та зважені кроки уряду України з підтримки як вітчизняного, так і закордонного бізнесу створюють підґрунтя для нарощування його обсягів, диверсифікації як товарної, так і географічної структури. Особливістю запропонованого методичного підходу є інтеграція методів оптимізації товарної структури як експорту, так і імпорту.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27706
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття.pdf252,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.