Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27705
Назва: Формування іншомовної професійно-комунікативної компетенції студентів засобами інтернет-технологій
Автори: Шевчук А. О.
Теми: Інтернет-технологія
традиційні методи навчання
професійно-комунікативна компетенція
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Шевчук А. О. Формування іншомовної професійно-комунікативної компетенції студентів засобами інтернет-технологій / А. О. Шевчук // Педагогіка XXI століття: сучасний стан та тенденції розвитку: колективна монографія: у 2 ч. – Львів-Торунь: Ліга-Прес, 2021. – Ч. 2. – С. 831-857.
Короткий огляд (реферат): Інтернет-технологія – це інструмент веб-спілкування та співпраці, який можна використовувати для залучення студентів до спільної, індивідуальної, групової, парної та самостійної роботи. У роботі теоретично розглянуто використання Інтернет-технології, досліджено її внесок у іншомовне навчальне середовище, проаналізовано сучасну літературу щодо використання Інтернет-технологій в освіті, а також обґрунтовано додаткові можливості для формування професійно-комунікативної компетенції студентів. Наголошено на модернізації змісту навчання іноземної мови за професійним спрямуванням з використанням Інтернет-технології, а також окреслено їх переваги для навчання іноземної мови. Наведено приклади практичних завдань із використанням Інтернет-технології. Ці завдання можна запропонувати студентам для використання як на заняттях, так і для індивідуальної роботи. Підсумовано, що виконання завдань, які передбачають роботу із Інтернет-технологією на заняттях з іноземної мови, підвищують мотивацію студентів, допомагають сформувати самостійність пошуку інформації, аналіз та відбір необхідної інформації, навички колективної роботи, сприяють вдосконаленню іншомовної мовленнєвої діяльності студентів та індивідуалізації процесу навчання. Інтернет-технологія не може замінити традиційні методи навчання, але може створити нове середовище та можливості у процесі набуття іншомовної професійно-комунікативної компетенції; вони стали важливим освітнім інструментом, який можна успішно використовувати в навчанні професійно спрямованої іноземної мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27705
Розташовується у зібраннях:Монографії (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
колективна_монографiя_Шевчук_А.О..pdf381,82 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.