Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27653
Название: Бізнес-етика та ділові комунікації в контексті теорії поколінь
Авторы: Близнюк Т. П.
Майстренко О. В.
Андрійченко Ж. О.
Ключевые слова: бізнес-етика
ділові комунікації
теорія поколінь
покоління бебі-бумерів
покоління Х
покоління Y
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Близнюк Т. П. Бізнес-етика та ділові комунікації в контексті теорії поколінь / Т. П. Близнюк, О. В. Майстренко, Ж. О. Андрійченко // Науковий погляд: економіка та управління. – 2022. – №1 (77). – C. 44-50.
Краткий осмотр (реферат): Сучасна ситуація в суспільстві в цілому та в бізнес-спільноті значно змінилася під впливом нових умов комунікацій, створених в період пандемії. Більшість комунікацій перейшли в дистанційний або змішаний формат. Також зараз відзначається й зміна вікової структури представників бізнес-спільноти, як керівників так і менеджерів усіх рівнів. Саме тому дослідження особливостей бізнес-етики та ділових комунікацій для сучасних економічно активних поколінь в Україні є надзвичайно актуальною. В статті досліджено загальні характеристики трьох поколінь українців: бебі-бумерів (1946-1965 роки народження), покоління Х (1966-1986 роки народження) та покоління Y (1987-2005 роки народження). Також систематизовано та проаналізовано особливості бізнес-етики та ділових комунікацій для кожного з цих поколінь.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27653
Располагается в коллекциях:Статті (МБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Близнюк, Майстренко, Андрійченко Стаття_науковий погляд.pdf375,96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.