Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27320
Назва: Стартап як індикатор конкурентоспроможності сфери туризму та гостинності
Автори: Погуда Н. В.
Теми: стартап
бізнес
туризм
конкурентоспроможність
інновації
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Погуда Н. В. Стартап як індикатор конкурентоспроможності сфери туризму та гостинності / Н. В. Погуда // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Економіка». – 2022. – № 24 (52). – С. 61-67.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено оцінку позицій України у світових індексах та рейтингах. Розглянуто роль стартапів як індикатору конкурентоспроможності національної економіки, зокрема ролі стартапів у сфері туризму та гостинності. Проаналізовано найбільш популярні, нові та капіталізовані стартапи у туризмі. Здійснено регіональний розподіл стартапів в Україні та аналіз динаміки кількості стартапів у туристичній сфері з виокремленням найбільш успішних та прибуткових. Узагальнено ключові проблеми, які заважають стартапам бути успішними.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27320
Розташовується у зібраннях:Статті (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Погуда_Стартап_Стаття.pdf502,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.