Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27156
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПушкар О. І.-
dc.contributor.authorТатаринцева Ю. Л.-
dc.contributor.authorЗаіченко І. М.-
dc.contributor.authorРабаі Абделалі-
dc.date.accessioned2022-02-04T13:37:36Z-
dc.date.available2022-02-04T13:37:36Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПушкар О. І. Методичний підхід до формування трекшн-карти для підприємств, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльність / О. І. Пушкар, Ю. Л. Татаринцева, І. М. Заіченко та ін. // Енергозбереження • Енергетика • Енергоаудит. ‒ 2021. ‒ № 3‐4 (157‐158). ‒ С. 70-78.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27156-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовані методичні рекомендації з побудови трекш-карти при виході підприємства на зовнішні ринки. Завдяки запропонованим рекомендаціям, підприємство може розставити пріоритети в процесі розвитку відносин з сегментами користувачів, що впливає на кінцевий результат. Узагальнені ключові підходи до розуміння сутності та способів розробки трекшн-карти. Трекшн-карта в загальному розумінні відображає прогрес бізнесу за його ключовими показниками. Відмінність побудови трекшн-карти від звичайного фінансового аналізу показників господарської діяльності відрізняється тим, що окрім вимірювання, методика передбачає глибокий причинно-наслідковий аналіз, розробку наочних матеріалів, що доповнюють аналіз коефіцієнтів. Розроблено методичні рекомендації з побудови трекшнкарти для підприємств, що здійснюють ЗЕД. Виділені основні етапи та розглянуто їх сутність Доведено, що побудова трекшн-карти відповідає сучасним запитам ринку, необхідна як для внутрішньо фірмового планування, так і для залучення коштів інвесторів.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectтрекшн-картаru_RU
dc.subjectтрекшн-мітінгru_RU
dc.subjectcustomer developmentru_RU
dc.subjectстартапru_RU
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьru_RU
dc.subjectсегментиru_RU
dc.subjectканали продажівru_RU
dc.titleМетодичний підхід до формування трекшн-карти для підприємств, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльністьru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (КСіТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
стат_я_2_Пушкар_.pdf541,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.