Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27156
Title: Методичний підхід до формування трекшн-карти для підприємств, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльність
Authors: Пушкар О. І.
Татаринцева Ю. Л.
Заіченко І. М.
Рабаі Абделалі
Keywords: трекшн-карта
трекшн-мітінг
customer development
стартап
зовнішньоекономічна діяльність
сегменти
канали продажів
Issue Date: 2021
Citation: Пушкар О. І. Методичний підхід до формування трекшн-карти для підприємств, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльність / О. І. Пушкар, Ю. Л. Татаринцева, І. М. Заіченко та ін. // Енергозбереження • Енергетика • Енергоаудит. ‒ 2021. ‒ № 3‐4 (157‐158). ‒ С. 70-78.
Abstract: У статті обґрунтовані методичні рекомендації з побудови трекш-карти при виході підприємства на зовнішні ринки. Завдяки запропонованим рекомендаціям, підприємство може розставити пріоритети в процесі розвитку відносин з сегментами користувачів, що впливає на кінцевий результат. Узагальнені ключові підходи до розуміння сутності та способів розробки трекшн-карти. Трекшн-карта в загальному розумінні відображає прогрес бізнесу за його ключовими показниками. Відмінність побудови трекшн-карти від звичайного фінансового аналізу показників господарської діяльності відрізняється тим, що окрім вимірювання, методика передбачає глибокий причинно-наслідковий аналіз, розробку наочних матеріалів, що доповнюють аналіз коефіцієнтів. Розроблено методичні рекомендації з побудови трекшнкарти для підприємств, що здійснюють ЗЕД. Виділені основні етапи та розглянуто їх сутність Доведено, що побудова трекшн-карти відповідає сучасним запитам ринку, необхідна як для внутрішньо фірмового планування, так і для залучення коштів інвесторів.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27156
Appears in Collections:Статті (КСіТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стат_я_2_Пушкар_.pdf541,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.