Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26954
Назва: Управління комунікативною діяльністю підприємства
Автори: Соломка Д. О.
Теми: комунікативна діяльність
маркетингові комунікації
канали комунікацій
маркетингові інструменти
носії інформації
виставкова діяльність
виставковий захід
оцінка ефективності комунікативної діяльності
модель удосконалення маркетингових комунікацій
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Соломка Д. О. Управління комунікативною діяльністю підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 073 «Менеджмент» / Д. О. Соломка. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021.
Короткий огляд (реферат): Метою дипломної роботи є узагальнення теоретичних засад формування комплексу комунікацій та розгляд особливостей здійснення комунікативної діяльності промислових підприємств на сучасному етапі, визначення основних проблем та перспективних напрямів покращення. Об’єктом дослідження є процес комунікативної діяльності підприємства. Предметом дослідження є теоретично-прикладні та організаційні аспекти формування комплексу маркетингових комунікацій і оцінювання якості його складових. У розділі 1 проведено дослідження теоретичних основ комунікативної діяльності підприємства. Наведено існуючі точки зору на визначення сутності поняття комунікативна діяльність та надано власне визначення комунікативної діяльності. Розглянуто особливості комунікативної діяльності промислових підприємств. Вивчено та проаналізовано засади міжнародного регулювання та підтримки розвитку виставково-ярмаркової діяльності в Україні та за її межами. Запропоновано алгоритм удосконалення комплексу маркетингових комунікацій підприємства. Проаналізовано оцінки ефективності комунікативної діяльності. У розділі 2 проведено комплексний аналіз діяльності ТОВ «Тубний завод». Визначено основні види діяльності підприємства, пріоритетні напрями розвитку, надано коротку характеристику та організаційну структуру. Здійснено техніко-економічний та фінансовий аналізи. Проведено аналіз комунікативної діяльності підприємства. Проаналізовано виставкову діяльність підприємства, яка є досить активним маркетинговим інструментом, проте, варто відмітити головний недолік роботи відповідального відділу, а саме комерційного, який полягає в відсутності оцінки ефективності виставкової та комунікативної діяльності підприємства в цілому. У розділі 3 з метою підвищення ефективності комунікативної діяльності ТОВ «Тубний завод» встановлено найвигідніший вектор розвитку – це розширення впливу на європейському ринку. Запропоновано перелік найбільш рекомендованих виставкових заходів та складено план-графік виставкової діяльності, за даними заходами наведено рекомендації щодо кількісного та якісного покращення виставкового комплексу на В2В-ринку. Проаналізовано системи комунікацій ТОВ «Тубний завод» та розроблено модель оцінки якості даної системи. Проведено розрахунки ефективності розроблених заходів з підвищення ефективності комунікативної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26954
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соломка Д.О...........pdf1,35 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.