Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26954
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСоломка Д. О.-
dc.date.accessioned2022-01-24T08:50:34Z-
dc.date.available2022-01-24T08:50:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСоломка Д. О. Управління комунікативною діяльністю підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 073 «Менеджмент» / Д. О. Соломка. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26954-
dc.description.abstractМетою дипломної роботи є узагальнення теоретичних засад формування комплексу комунікацій та розгляд особливостей здійснення комунікативної діяльності промислових підприємств на сучасному етапі, визначення основних проблем та перспективних напрямів покращення. Об’єктом дослідження є процес комунікативної діяльності підприємства. Предметом дослідження є теоретично-прикладні та організаційні аспекти формування комплексу маркетингових комунікацій і оцінювання якості його складових. У розділі 1 проведено дослідження теоретичних основ комунікативної діяльності підприємства. Наведено існуючі точки зору на визначення сутності поняття комунікативна діяльність та надано власне визначення комунікативної діяльності. Розглянуто особливості комунікативної діяльності промислових підприємств. Вивчено та проаналізовано засади міжнародного регулювання та підтримки розвитку виставково-ярмаркової діяльності в Україні та за її межами. Запропоновано алгоритм удосконалення комплексу маркетингових комунікацій підприємства. Проаналізовано оцінки ефективності комунікативної діяльності. У розділі 2 проведено комплексний аналіз діяльності ТОВ «Тубний завод». Визначено основні види діяльності підприємства, пріоритетні напрями розвитку, надано коротку характеристику та організаційну структуру. Здійснено техніко-економічний та фінансовий аналізи. Проведено аналіз комунікативної діяльності підприємства. Проаналізовано виставкову діяльність підприємства, яка є досить активним маркетинговим інструментом, проте, варто відмітити головний недолік роботи відповідального відділу, а саме комерційного, який полягає в відсутності оцінки ефективності виставкової та комунікативної діяльності підприємства в цілому. У розділі 3 з метою підвищення ефективності комунікативної діяльності ТОВ «Тубний завод» встановлено найвигідніший вектор розвитку – це розширення впливу на європейському ринку. Запропоновано перелік найбільш рекомендованих виставкових заходів та складено план-графік виставкової діяльності, за даними заходами наведено рекомендації щодо кількісного та якісного покращення виставкового комплексу на В2В-ринку. Проаналізовано системи комунікацій ТОВ «Тубний завод» та розроблено модель оцінки якості даної системи. Проведено розрахунки ефективності розроблених заходів з підвищення ефективності комунікативної діяльності.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectкомунікативна діяльністьru_RU
dc.subjectмаркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectканали комунікаційru_RU
dc.subjectмаркетингові інструментиru_RU
dc.subjectносії інформаціїru_RU
dc.subjectвиставкова діяльністьru_RU
dc.subjectвиставковий західru_RU
dc.subjectоцінка ефективності комунікативної діяльностіru_RU
dc.subjectмодель удосконалення маркетингових комунікаційru_RU
dc.titleУправління комунікативною діяльністю підприємстваru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Соломка Д.О...........pdf1,35 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.