Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26932
Назва: Стратегічний розвиток підприємств туристичної сфери
Автори: Погуда Н. В.
Теми: туристичне підприємство
стратегія
стратегічний розвиток
конкуренція
конкурентна позиція
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Погуда Н. В. Стратегічний розвиток підприємств туристичної сфери / Н. В. Погуда // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес : сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку : матер. І міжнар. наук.-практ. конф., м. Старобільськ, 16-17 лист. 2021 р. : тези допов. – Старобільськ : ДЗ «Луганський нац. ун-т ім. Т. Шевченка», 2021. – С. 79-81.
Короткий огляд (реферат): У публікації розглянуто використання стратегічного підходу у туристичній сфері на різних рівнях. Розглянуто аналіз стратегічних документів на галузевому рівні. На місцевому рівні реалізацію стратегічного розвитку досліджено через стратегії розвитку туризму у містах, що спрямовані на покращення життя жителів, гостей та туристів відповідного міста, поліпшенні бізнес-середовища та туристичної привабливості міста. На рівні підприємства запопоновано використання відповідних типів стратегій, що відповідають специфіці бізнесу, розірів підприємства та врахуванні впливу факторів внутрішнього та зовнінього середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26932
Розташовується у зібраннях:Статті (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Погуда_Тези_Стратегiчний_розвиток_тур_пiдпр.pdf3,18 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.