Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26897
Назва: Організаційно-педагогічні умови формування духовної культури у майбутніх вчителів музичного мистецтва
Автори: Кравченко Г. Ю.
Лю Мейхуанъ
Теми: організаційно-педагогічні умови
музична освіта
якість освіти
моніторинг
вища освіта
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Кравченко Г. Ю. Організаційно-педагогічні умови формування духовної культури у майбутніх вчителів музичного мистецтва / Г. Ю. Кравченко, Лю Мейхуанъ // Імідж сучасного педагога: електронний науковий фаховий журнал. - 2021. - № 6 (201). - С. 42-47 http://isp.poippo.pl.ua
Короткий огляд (реферат): У змісті статті розглянуто організаційно-педагогічні умови формування духовної культури у майбутніх вчителів музичного мистецтва в закладах вищої освіти Китаю. Розкрито значення трактувань і визначень поняття «умови» і «педагогічні умови». Зазначено, що організаційно-педагогічні умови є різновидом педагогічних умов, які залежать від особливостей організації навчально-виховного процесу. Аналіз передумов реформи музичної освіти Китаю надало можливість чітко побачити, що підготовка вчителів музичного мистецтва в коледжах та університетах Китаю має базуватися на формуванні музичної культури та культивуванні естетичного мислення. Практика формування духовної культури та естетичного мислення має бути зосереджена на диверсифікації навчальних матеріалів. Встановлено, що рівень художньої майстерності майбутніх вчителів музичного мистецтва є початком культивування естетичного мислення, як основи базового музичного навчання, розвитку музичних умінь і формування музичної культури. Під час освоєння навчального курсу утворюється повноцінний зв'язок між викладачем і студентами, між суб'єктивними та об'єктивними умовами професійної діяльності, що визначає ефективність розробленого навчального плану та якість педагогічної системи освіти. Доведено, що реалізація нових напрямів розвитку музичної освіти потребує використання інноваційних технологій, творчого пошуку нових чи вдосконалених концепцій, принципів, підходів до музичної освіти, суттєвих змін у її змісті, формах і методах навчання, управління освітнім процесом, а також передбачає визначення низки організаційно-педагогічних умов ефективного процесу підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва. Зазначено, що для визначення ефективності та якості підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва доцільно використовувати «моніторинг». Якісна освіта висуває високі вимоги до формування духовної культури майбутніх вчителів музики, особливо важливою ланкою є розуміння, як впровадити концепцію якісної освіти в систему музичної освіти закладів вищої освіти Китаю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26897
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.