Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26251
Назва: Особливості маркетингової політики підприємства на міжнародних ринках
Автори: Булкіна І. А.
Маликов Р. В.
Теми: маркетингова політика
зовнішні ринки
маркетингові інструменти
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Булкіна І. А. Особливості маркетингової політики підприємства на міжнародних ринках / І. А. Булкіна, Р. В. Маликов // Фінансові інструменти сталого розвитку економіки в контексті міжнародного співробітництва: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 27 лют. 2021 р. ‒ Львів: ГО «Львівська економічна фундація», 2021. – С. 5–9.
Короткий огляд (реферат): Виділено основні тренди маркетингу, які доцільно впроваджувати у діяльність вітчизняних підприємств для підвищення ефективності реалізації їх маркетингової політики на зовнішніх ринках.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26251
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
lef.lviv.ua_февраль_2021 ......pdf372,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.