Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26240
Название: Особливості споживчої поведінки на ринку туристичних послуг
Авторы: Алдошина М. В.
Ключевые слова: споживча поведінка
моделі споживчої поведінки
комунікація
фактори впливу
інформаційні джерела
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Алдошина М. В. Особливості споживчої поведінки на ринку туристичних послуг // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-прак. конф., 29-30 бер. 2018 р. – Харків: ВД ФОП Панов А.М., 2018. – С. 194–197.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуті особливості поведінки споживачів в процесі пошуку та придбання туристичних послуг. Наведені основні моделі споживання та фактори що впливають на вибір туриста з урахуванням інформаційного пошуку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26240
Располагается в коллекциях:Статті (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Алдошина_тези.pdf257,8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.