Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26101
Назва: Інтерв'ю як спосіб розкриття та просування музичного колективу в Інтернеті
Автори: Дудченко М. О.
Теми: інтерв’ю
аналітика
просування
музичні колективи
PR
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Дудченко М. О. Інтерв'ю як спосіб розкриття та просування музичного колективу в Інтернеті / М. О. Дудченко // Світові тенденції у сфері реклами і зв’язків з громадськістю: проблеми та перспективи : матеріали І Міжвузівської студент. наук.-практ. конф., 11 бер. 2021 р. ‒ Київ 2021. ‒ С. 26-30.
Короткий огляд (реферат): В статі представлено аналітику проведеного PR-інтерв’ю з маловідомим французьким музичним колективом, а також встановлено особливості створення та просування інтерв’ю з музикантами в мережі Інтернет.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26101
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_Дудченко.pdf177,61 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.