Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26101
Название: Інтерв'ю як спосіб розкриття та просування музичного колективу в Інтернеті
Авторы: Дудченко М. О.
Ключевые слова: інтерв’ю
аналітика
просування
музичні колективи
PR
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Дудченко М. О. Інтерв'ю як спосіб розкриття та просування музичного колективу в Інтернеті / М. О. Дудченко // Світові тенденції у сфері реклами і зв’язків з громадськістю: проблеми та перспективи : матеріали І Міжвузівської студент. наук.-практ. конф., 11 бер. 2021 р. ‒ Київ 2021. ‒ С. 26-30.
Краткий осмотр (реферат): В статі представлено аналітику проведеного PR-інтерв’ю з маловідомим французьким музичним колективом, а також встановлено особливості створення та просування інтерв’ю з музикантами в мережі Інтернет.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26101
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
стаття_Дудченко.pdf177,61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.