Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26081
Назва: Менеджмент та маркетинг туризму. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 242 "Туризм" першого (бакалаврського) рівня
Автори: Алдошина М. В.
Тимошенко К. В.
Теми: туризм
менеджмент
організаційна структура
персонал
маркетинг
туристичний продукт
просування
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Менеджмент та маркетинг туризму. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 242 "Туризм" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / уклад. М. В. Алдошина, К. В. Тимошенко; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (104 КБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. - 24 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано методичні рекомендації та рекомендовану літературу до ви-конання курсових робіт студентів. Надано тематику курсових робіт і рекомендації щодо їх оформлення. Рекомендовано для студентів спеціальності 242 "Туризм" першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26081
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2021-Алдошина М В, Тимошенко К В.pdf685,87 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.