Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26002
Title: Психолого-педагогічні умови диференційного навчання студентів закладів вищої освіти
Authors: Лещінська А. В.
Keywords: психолого-педагогічні умови
диференціальна освіта
диференціальне навчання
диференціація
Issue Date: 2021
Citation: Лещінська А. В. Психолого-педагогічні умови диференційного навчання студентів закладів вищої освіти / А. В. Лещінська // Наукові записки Міжнар. гуманітарного ун-ту. Чорноморські наукові студії : статті учасників VII Всеукр-ої мультидисциплінарної конф., 14 трав. 2021 р. – Одеса: «Гельветика», 2021. ‒ Вип. 34. ‒ С. 171-176.
Abstract: У статті розглядається сутність поняття «Психолого-педагогічні умови диференціальної освіти студентів вищих навчальних закладів». Метою статті є теоретичне обґрунтування педагогічних умов готовності студентів до диференціального навчання. Показано, що диференціація вищої освіти є ефективним засобом забезпечення індивідуального стилю навчання студентів, що передбачає самостійний вибір методу навчання, дозволяє об’єктивно визначити рівень підготовки, а також вдосконалити знання. Суть диференціації полягає у відкритості та варіативності навчання, різноманітності методів, засобів та форм організації навчальної діяльності через діяльність, що забезпечує кожному студенту набуття знань та вмінь на межі своїх можливостей.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26002
Appears in Collections:Статті ( ІМтаМК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24 Лещінська_стаття.pdf842,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.