Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26002
Название: Психолого-педагогічні умови диференційного навчання студентів закладів вищої освіти
Авторы: Лещінська А. В.
Ключевые слова: психолого-педагогічні умови
диференціальна освіта
диференціальне навчання
диференціація
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Лещінська А. В. Психолого-педагогічні умови диференційного навчання студентів закладів вищої освіти / А. В. Лещінська // Наукові записки Міжнар. гуманітарного ун-ту. Чорноморські наукові студії : статті учасників VII Всеукр-ої мультидисциплінарної конф., 14 трав. 2021 р. – Одеса: «Гельветика», 2021. ‒ Вип. 34. ‒ С. 171-176.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається сутність поняття «Психолого-педагогічні умови диференціальної освіти студентів вищих навчальних закладів». Метою статті є теоретичне обґрунтування педагогічних умов готовності студентів до диференціального навчання. Показано, що диференціація вищої освіти є ефективним засобом забезпечення індивідуального стилю навчання студентів, що передбачає самостійний вибір методу навчання, дозволяє об’єктивно визначити рівень підготовки, а також вдосконалити знання. Суть диференціації полягає у відкритості та варіативності навчання, різноманітності методів, засобів та форм організації навчальної діяльності через діяльність, що забезпечує кожному студенту набуття знань та вмінь на межі своїх можливостей.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26002
Располагается в коллекциях:Статті ( ІМтаМК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
24 Лещінська_стаття.pdf842,62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.