Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25846
Назва: Світові тренди франчайзингу як інструменту розвитку ресторанного бізнесу
Автори: Ставерська Т. О.
Теми: франчайзинг
бізнес
сегментація
франчайзингові мережі
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Ставерська Т. О. Світові тренди франчайзингу як інструменту розвитку ресторанного бізнесу / Т. О. Ставерська // Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід : матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 23 квіт. 2021 р. – Харків : ХДУХТ, 2021. – С. 118-120.
Короткий огляд (реферат): Надано ретроспективний огляд розвитку франчайзингу як ефективної форми організації бізнесу в усьому світі та інструмент розвитку й масштабування бізнесу. Проаналізовано сегментацію світового ринку франчайзингу в розрізі сегментів підприємницької діяльності та походження капіталу провідних франчайзингових мереж готельно-ресторанного бізнесу Європи, визначено основні тенденції та перспективи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25846
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ставерська_23_04_2021.pdf589,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.