Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25846
Title: Світові тренди франчайзингу як інструменту розвитку ресторанного бізнесу
Authors: Ставерська Т. О.
Keywords: франчайзинг
бізнес
сегментація
франчайзингові мережі
Issue Date: 2021
Citation: Ставерська Т. О. Світові тренди франчайзингу як інструменту розвитку ресторанного бізнесу / Т. О. Ставерська // Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід : матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 23 квіт. 2021 р. – Харків : ХДУХТ, 2021. – С. 118-120.
Abstract: Надано ретроспективний огляд розвитку франчайзингу як ефективної форми організації бізнесу в усьому світі та інструмент розвитку й масштабування бізнесу. Проаналізовано сегментацію світового ринку франчайзингу в розрізі сегментів підприємницької діяльності та походження капіталу провідних франчайзингових мереж готельно-ресторанного бізнесу Європи, визначено основні тенденції та перспективи.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25846
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ставерська_23_04_2021.pdf589,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.