Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25758
Назва: Гіперреальність: вплив на масову свідомість в k-pop індустрії
Автори: Травкіна Я. М.
Теми: гіперреальність
k-pop
симулякр
айдол
BTS
усвідомленість
масова свідомість
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Травкіна Я. М. Гіперреальність: вплив на масову свідомість в k-pop індустрії / Я. М. Травкіна // Молодіжний економічний вісник. ‒ Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021 – № 1. – С. 241-246.
Короткий огляд (реферат): У статті порушується проблема впливу віртуалізації нашого суспільства на реальне життя людей, а саме – зниження рівня їх усвідомленості, здатності критично мислити, що віддаляє людину від якісного проживання власного життя. Тема була проаналізована на прикладі мультимедійного явища корейського музичного жанру k-pop.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25758
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Травкiна_Я._стаття.pdf486 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.