Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25753
Title: Айдентика як інструмент рекламної комунікації інтернет-бренду
Authors: Казакова Н. В.
Keywords: айдентика
фірмовий стиль
рекламна комунікація
Інтернет-бренд
Issue Date: 2021
Citation: Казакова Н. В. Айдентика як інструмент рекламної комунікації інтернет-бренду / Н. В. Казакова // Світові тенденції у сфері реклами і зв’язків з громадськістю: проблеми та перспективи : матеріали І міжвузівської студентської наук.-практ. конф., 11 бер. 2021 р. – Київ: Факультет міжнародних відносин Нац-го авіаційного ун-ту. – 2021. – С. 30–35.
Abstract: Публікація актуалізує питання особливостей, ефективності та необхідності айдентики як інструменту рекламної комунікації для Інтернет-бренду.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25753
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Казакова_Н._стаття.pdf270,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.