Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25752
Назва: Вплив культури на медіа у західному світі
Автори: Волковінська Г. В.
Теми: медіа
культура
імідж
мистецтво
комерціалізація
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Волковінська Г. В. Вплив культури на медіа у західному світі / Г. В. Волковінська // Динаміка, рух та розвиток сучасної науки: матеріали I міжнародної студентської наукової конференції, 5 бер. 2021 р. – Луцьк : Молодіжна наукова ліга, 2021. – № 45. – С. 120–122.
Короткий огляд (реферат): Основною метою медіакультури завжди було гармонійне співіснування між собою, щоб в результаті впливати на свідомість і підсвідомість споживача, за допомогою самих різних культурних кодів. У статті наводяться кілька розгорнутих інтерпретацій даного феномена і детально розбирається кожна з них. Розглядається становлення такого поняття, як іміджева культура і як вона вплинула на становлення західної культури. Також виділені деякі аспекти комерціалізації будь-якої творчості на конкретних прикладах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25752
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Волковiнс_ка_Г._стаття.pdf131,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.