Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25751
Назва: Мотиви споживача при здійсненні покупки товару або послуг
Автори: Іваницька А. І.
Теми: мотив
споживча поведінка
мотивація
споживач
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Іваницька А. І. Мотиви споживача при здійсненні покупки товару або послуг / Іваницька А. І. // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – № 4. – (подано до друку)
Короткий огляд (реферат): У статті описано основні поняття і теорії мотивації, розглянуто основні мотиви, які впливають на споживача при здійсненні покупки товару або послуги. Визначено спосіб вибору теорії мотивації, яку можна використовувати для підвищення ефективності рекламного повідомлення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25751
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Iваниц_ка_А._стаття.pdf282,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.