Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25675
Title: Використання воронки продаж для підвищення ефективності інтернет-торгівлі
Authors: Бутенко Д. С.
Немашкало К. Р.
Keywords: інтернет-маркетинг
інтернет-торгівля
воронка продажу
класифікація лідів
лідогенерація
Issue Date: 2020
Citation: Бутенко Д. С. Використання воронки продаж для підвищення ефективності інтернет-торгівлі / Д. С. Бутенко, К. Р. Немашкало // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : збірник матеріалів V міжнар. наук. конф., 27 лист. 2020 р. ‒ Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – С. 19-20.
Abstract: Розглянуто поняття «інтернет-маркетинг» та «інтернет-торгівля». Розкрито сутність воронки продажу. Наведено етапи воронки продаж. Представлено приклад її побудови для підвищення ефективності обсягів продажу в підприємницький діяльності. Розглянуто процес лідогенерації. Наведено класифікацію лідів.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25675
Appears in Collections:Статті (ПіТ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.