Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 71-80 из 80.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013ДОСЛІДЖЕННЯ СУТНОСТІ ЗБАЛАНСОВАНОЇ СИСТЕМИ ПОКАЗНИКІВ ТА ЇЇ ВПРОВАДЖЕННЯ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПРАКТИЦІКоваленко К. А.
2013Визнечення та моделі розробки брендаБурлака С. М.
2020Механізм формування адаптивної стратегії в когнітивному управлінні конкурентоспроможністю it-компанійПилипенко А. А.; Єрмаченко Є. В.
2012Вибір стратегії ребрендингуБабенко Н. О.; Бабенко Н. А.; Babenko N. O.
2020Корпоративна соціальна відповідальність як стратегічний аспект досягнення фінансової стійкості бізнесуЧепелюк М. І.; Гаркуша В. О.
2020Технологія аналізу конкурентної позиції банку на депозитному ринкуТисячна Ю. С.
2018Фінансово-економічні аспекти формування цінової політики підприємстваЗолотарьов С. В.; Шевченко В. А.
2017Методичні підходи до вибору стратегічних альтернатив розвитку суб’єктів підприємництваГринько Т. В.; Шибецька М. О.
2017Науково-методичний підхід до оцінювання ефективності системи стратегічного планування на підприємствах металургійної галузіГвініашвілі Т. З.; Буцак Ю. О.
2018Національний стратегічний розвиток держави: поняття і сутністьБєлов О. В.