Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32536
Название: Корпоративна соціальна відповідальність як стратегічний аспект досягнення фінансової стійкості бізнесу
Авторы: Чепелюк М. І.
Гаркуша В. О.
Ключевые слова: соціальна відповідальність
мінімізація витрат
сталий розвиток
стратегія
Дата публикации: 2020
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Чепелюк М. І. Корпоративна соціальна відповідальність як стратегічний аспект досягнення фінансової стійкості бізнесу / М. І. Чепелюк, В. О. Гаркуша // Управління розвитком. – Т. 18. – № 4. – С. 19-29.
Краткий осмотр (реферат): В сучасних умовах турбулентного економічного середовища на тлі посилення дії принципу квазістабільності ринкової кон’юнктури, глобалізації, конкурентної боротьби корпоративна соціальна відповідальність стає рушійною силою встановлення ринкових пропорцій та перспектив розвитку суб’єктів бізнесу. Це, у свою чергу, обґрунтовує значущість розробки питання корпоративної соціальної поведінки як стратегічного аспекту досягнення фінансової стійкості у практичній діяльності суб’єктів ринку, а форми її імплементації згідно з цілями компанії залишаються актуальними повсякчас. Мета роботи полягає у розробці теоретико-методичного обґрунтування щодо ролі корпоративної соціальної відповідальності в оптимізації витрат компанії та її впливу на базові фінансові показники, а також виявленні взаємозв’язку між витратами на корпоративну соціальну поведінку та підвищенням цінності компаній. Об’єктом дослідження є корпоративна соціальна відповідальність як один з інструментів досягнення фінансової результативності бізнесу. Теоретичним підґрунтям став аналіз робіт і публікацій провідних науковців соціально відповідальних практик, дослідження даних щодо практик КСВ успішних українських та міжнародних компаній, а також визначення взаємозв’язку між поточним скороченням прибутків компанії за рахунок соціально орієнтованих витрат та сталим розвитком бізнесу на тлі впровадження КСВ. Отримані результати теоретико-методичного характеру дозволили продемонструвати модель КСВ фінансово стійкої компанії та охарактеризувати переваги і джерела зниження витрат компанії, фактором формування яких є ефективне впровадження соціально-відповідальних практик на прикладі українських компаній. Практична цінність результатів дослідження може бути релевантна не тільки для системи менеджменту компаній, але й для стейкхолдерів, таких як, консультанти, акціонери, вчені, органи влади, оскільки висновки демонструють позитивний зв’язок між КСВ та фінансовими показниками, а стейкхолдери можуть чинити певний тиск на компанії, які в принципі не мають ніякої політики в галузі і, таким чином, спонукати їх до змін.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32536
Располагается в коллекциях:№4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
чепелюк.pdf482,51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.