Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25595
Назва: Формування конкурентного потенціалу підприємства
Автори: Селезньова Г. О.
Теми: потенціал
структура потенціалу підприємства
конкурентний потенціал підприємства
суб’єкт та об’єкт управління
процес формування конкурентного потенціалу підприємства
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Селезньова Г. О. Формування конкурентного потенціалу підприємства / Г. О. Селезньова // Інфраструктура ринку. – 2021. – Вип. 53. – С. 85-90. [Електронний ресурс]
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати дослідження щодо сутності поняття «конкурентний потенціал» підприємства та визначення його структурних складових. Розроблено схему процесу формування конкурентного потенціалу підприємства, перевагою якої є досягнення узгодженості процесів нарощування потенціалу, створення конкурентних переваг та здійснення стратегії підприємства. Запропонований підхід спрямовано на розв'язання суперечностей, які постають в процесі управління конкурентним потенціалом підприємства, що надає можливість якісно і своєчасно здійснити стратегію, направлену на розвиток підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25595
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СЕЛЕЗНЬОВА_СТАТТЯ.pdf395,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.