Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25543
Назва: Реалізація аналітичної компоненти при викладанні облікових дисциплін
Автори: Азаренков Г. Ф.
Теми: компетенції
аналітична компонента
облікові дисципліни
вища освіта
компетентність
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Азаренков Г. Ф. Реалізація аналітичної компоненти при викладанні облікових дисциплін / Г. Ф. Азаренков // Вища освіта за новими стандартами: виклики у контексті діджиталізації та інтеграції в міжнародний освітній простір: матеріали наук.-метод. Інтернет-конф., м. Харків, 25 берез. 2021 р. - ХНАДУ. - Харків: 2021. - C. 69-72. URL : https://dl.khadi.kharkov.ua/course/view.php?id=2342
Короткий огляд (реферат): Інформаційна економіка потребує фахівців готових та спроможних відповідати сучасним викликам. Це обумовлює необхідність трансформації підходів щодо підготовки фахівців з вищою освітою, в тому числі облікового профілю. Розвиток аналітичних компетентностій є значимою складовою підготовки майбутніх фахівців. В роботі автором було виділено три основні напрямки реалізації аналітичної компоненти підготовки фахівців спеціальності облік і оподаткування. На сьогодні, фахівець облікового профілю має не тільки забезпечувати якісне здійснення облікових процедур, значна частина яких може бути автоматизована, а й ефективно працювати з отриманою інформацією, формувати обліково-аналітичну складову забезпечення прийняття управлінських рішень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25543
Розташовується у зібраннях:Статті (ОБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Азаренков_тез_25_03_ХАДИ.pdf398,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.