Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25506
Назва: Чат-боти як ефективний стратегічний та інноваційний напрям розвитку бізнесу
Автори: Небилиця О. А.
Теми: інновація
маркетинговий інструмент
мобільний трафік
стратегія
чат-бот
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Небилиця О. А. Чат-боти як ефективний стратегічний та інноваційний напрям розвитку бізнесу / О. А. Небилиця // Сучасні проблеми управління підприємствами : теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків – м. Торунь, 16 квіт. 2021 р. : тези допов. – Дніпро : Середняк Т. К., 2021. – С. 99-102.
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена обґрунтуванню сутності ефективного стратегічного та інноваційного напряму розвитку бізнесу – чат-ботам. Приведено аналіз останніх досліджень оцінки впливу мобільних пристроїв на світову економіку. Виділено основні переваги та недоліки використання чат-ботів у діяльності сучасних підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25506
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НебилицяО.А._ЧАТ-БОТИ_ЯК_ЕФЕКТИВНИЙ_СТРАТЕГIЧНИЙ_.pdf246,55 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.