Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25452
Назва: Менеджмент та маркетинг туризму. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 242 "Туризм" першого (бакалаврського) рівня
Автори: Алдошина М. В.
Козубова Н. В.
Теми: менеджмент
система управління
організаційна структура
персонал
маркетинг
туристичний продукт
просування
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Менеджмент та маркетинг туризму. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 242 "Туризм" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / уклад.: М. В. Алдошина, Н. В. Козубова; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (276 КБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. - 47 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано методичні рекомендації до практичних занять і самостійної роботи з навчальної дисципліни. Наведено порядок підготовки та проведення семінарських, практичних занять, що визначено методичними рекомендаціями та планами занять, а також рекомендації до самостійної роботи. Рекомендовано для студентів спеціальності 242 "Туризм" першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25452
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2021-Алдошина М В, Козубова Н В.pdf836,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.