Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25447
Назва: Маркетингові комунікації. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Автори: Ус М. І.
Теми: комунікація
маркетингові комунікації
просування
реклама
стимулювання збуту
цільова аудиторія
комунікативна ефективність
прямий маркетинг
особисті продажі
паблік рилейшинз
спонсорство
брендинг
виставки та ярмарки
контакт
контактна аудиторія
торгівельна ефективність комунікацій
комунікативна стратегія
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Маркетингові комунікації. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / уклад. М. І. Ус; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (269 КБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. - 50 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано значний перелік практичних завдань і теоретичних вправ, відповідно до тем робочої програми навчальної дисципліни, та методичні рекомендації щодо їх виконання, що сприятимуть набуттю майбутніми фахівцями професійних компетентностей для розроблення стратегії, планування, організації та використання маркетингових комунікацій у ринкових умовах. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня усіх форм навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25447
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2021-Ус М І.pdf799,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.