Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25394
Назва: Діджиталізація, як інструмент управління підприємством
Автори: Веретенникова Г. Б.
Устименко О. С.
Теми: інтернет-маркетинг
комерційна діяльність
переваги
інструменти інтернет-маркетингу
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Веретенникова Г. Б. Діджиталізація, як інструмент управління підприємством / Г. Б. Веретенникова, О. С. Устименко // Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи : матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 22 квіт. 2021 р. : тези допов. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид. «Політехніка», 2021. – С. 42-43.
Короткий огляд (реферат): Визначено переваги, які дає Інтернет-маркетинг в порівнянні з офф-лайн засобами, а саме: : використання можливостей глобалізації ринку для найширшого охоплення цільової аудиторії; можливість організації роботи по взаємодії з кожним клієнтом і персоналізація цього процесу; зниження транзакційних витрат завдяки своїй доступності та загальності; вивчення у реальному режимі попиту, більш гнучке ціноутворення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25394
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.