Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25372
Название: Основні заходи підвищення маркетингового потенціалу підприємства
Авторы: Пономаренко О. О.
Лісна І. Ф.
Ключевые слова: маркетинг
маркетинговий потенціал
ефективність маркетингової діяльності
маркетингова інформація
конкурентне середовище
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Пономаренко О. О. Основні заходи підвищення маркетингового потенціалу підприємства / О. О. Пономаренко, І. Ф. Лісна // Управлінська діяльність: досвід, тенденції та перспективи : матеріали Всеукр-ої наук.-практ. конф., 27 квіт. 2021р. ‒ Харків: ХНУБА, 2021. – С. 93-95.
Краткий осмотр (реферат): Узагальнено основні заходи підвищення маркетингового потенціалу підприємства. Запропоновано основні методи підвищення маркетингового потенціалу підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25372
Располагается в коллекциях:Статті (ДУПАЕП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пономаренко_О.О.,Лiсна_I.Ф.___Основнi__заходи_пiдвищення_.pdf201,7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.