Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25372
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПономаренко О. О.-
dc.contributor.authorЛісна І. Ф.-
dc.date.accessioned2021-05-27T11:32:06Z-
dc.date.available2021-05-27T11:32:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПономаренко О. О. Основні заходи підвищення маркетингового потенціалу підприємства / О. О. Пономаренко, І. Ф. Лісна // Управлінська діяльність: досвід, тенденції та перспективи : матеріали Всеукр-ої наук.-практ. конф., 27 квіт. 2021р. ‒ Харків: ХНУБА, 2021. – С. 93-95.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25372-
dc.description.abstractУзагальнено основні заходи підвищення маркетингового потенціалу підприємства. Запропоновано основні методи підвищення маркетингового потенціалу підприємства.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетинговий потенціалru_RU
dc.subjectефективність маркетингової діяльностіru_RU
dc.subjectмаркетингова інформаціяru_RU
dc.subjectконкурентне середовищеru_RU
dc.titleОсновні заходи підвищення маркетингового потенціалу підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ДУПАЕП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пономаренко_О.О.,Лiсна_I.Ф.___Основнi__заходи_пiдвищення_.pdf201,7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.