Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25305
Title: Застосування аналізу великих даних для оцінки ефективності рекламної кампанії підприємства
Authors: Базилевич О. В.
Парфьонов Ю. Е.
Keywords: аналіз даних
великі дані
оцінка ефективності
мова програмування R
рекламна кампанія
Issue Date: 2021
Citation: Базилевич О. В. / Застосування аналізу великих даних для оцінки ефективності рекламної кампанії підприємства / О. В. Базилевич, Ю. E. Парфьонов // Інформаційні технології та системи : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 8 - 9 квіт. 2021 р.: тези допов. – Харків: ХНЕУ ім. Семена Кузнеця, 2021. – С. 26.
Abstract: У доповіді розглядається використання соціальних мереж як майданчика для рекламних кампаній товарів та послуг підприємства. Зазначено, що оцінка ефективності таких кампаній потребує детальної інформації, щодо ступеню та якості впливу реклами на групи цільової аудиторії, які визначені підприємством. Зроблено висновок, що для оцінки ефективності рекламної кампанії доцільно застосування методів аналізу великих даних та спеціалізованого програмного забезпечення.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25305
Appears in Collections:Статті (ІС)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Парфьонов.pdf129 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.