Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24989
Title: Процес формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства
Authors: Пархоменко Н. О.
Первушина О. О.
Keywords: стратегічне управління
міжнародна маркетингова стратегія підприємства
стратегія
Issue Date: 2020
Citation: Пархоменко Н. О. Процес формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства / Н. О. Пархоменко, О. О. Первушина. // Сучасні стратегії економічного розвитку: наука, інновації та бізнес-освіта : матеріали І міжнар. наук.-практ. конф., 3 лист. 2020 р. / За заг. ред. Т. В. Полозової [та ін.]. – Харків : ХНУРЕ, 2020. - С. 243-246.
Abstract: В дослідженні охарактеризовано проблеми стратегічного управління міжнародної маркетингової діяльності. Визначено перелік параметрів, які необхідно враховувати при розробці міжнародної маркетингової стратегії. Сформовано процес розробки міжнародної маркетингової стратегії. Надано рекомендації щодо використання запропонованого алгоритму міжнародними компаніями.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24989
Appears in Collections:Статті (МЕВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пархоменко,_Первушина_тези_Маркет_стратегии.pdf214,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.