Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24867
Title: HR-брендинг як підґрунтя забезпечення конкурентоспроможності персоналу підприємств
Authors: Геращенко І. М.
Александрова Д. В.
Keywords: HR-брендинг
HR-бренд
конкурентоспроможність персоналу
підприємства
Issue Date: 2020
Citation: Геращенко І. М. HR-брендинг як підґрунтя забезпечення конкурентоспроможності персоналу підприємств / І. М. Геращенко, Д. В. Александрова. // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики: матеріали XV міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 13 лист. 2020 р. - Харків: ФОП Лібуркіна Л. М., 2020. - C. 94–98.
Abstract: HR-брендинг – нове, поки що маловідоме поняття маркетингу; це робота з репутацією компанії як роботодавця. Представлені напрями взаємодії підприємства із суб’єктами HR-ринку з метою забезпечення конкурентоспроможності персоналу підприємства. Отже, реалізація сучасних напрямів забезпечення конкурентоспроможності персоналу підприємств можлива за умови співпраці з суб’єктами HR-ринку праці, а також на основі впровадження у компанії HR-брендингу з метою впровадження нових форм і методів кадрової роботи підприємств.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24867
Appears in Collections:Статті (МЛІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.