Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24851
Название: Управління марочним капіталом підприємства
Авторы: Пасько М. І.
Ключевые слова: марка
марочний капітал
структура марочного капіталу
модель управління марочним капіталом підприємства
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Пасько М. І. Управління марочним капіталом підприємства / М. І. Пасько // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : тези допов. міжнар. наук.-практ. конф., 13 лист. 2020 р. : тези допов. – Харків : ФОП Лібуркіна Л.М., 2020. – С. 161-644.
Краткий осмотр (реферат): Досліджено сутнісну характеристику марочного капіталу як складної економічної категорії, що відображає соціально-економічні відносини між суб’єктами економічних інтересів та проявляється у тому, що і як саме споживачі думають, відчувають й поводяться по відношенню до марки, ціни, частки ринку підприємства, і може бути виміряне доданою вартістю, якою торгова марка наділяє товар чи послугу. Визначено, що капітал марки створює вартість як для споживачів, так і для підприємств (для її власників). На основі аналізу сутності та структури марочного капіталу і етапів його формування, а також врахування взаємозв’язку між функціями управління запропоновано модель управління марочним капіталом підприємства як саморегулюючої системи елементів та об'єктів управління, зміст якої полягає у застосуванні ефективних корегувальних заходів суб’єктами управління марочним капіталом стосовно елементів керованої підсистеми, відповідно до результатів обліку, аналізу й оцінки ефективності управління марочним капіталом.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24851
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пас_ко_М._Тези.pdf989,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.