Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24803
Назва: Історія розвитку міжкультурного підходу в освітній практиці в контексті вивчення і викладання іноземних мов
Автори: Гончарова О. М.
Лещінська А. В.
Теми: міжкультурний підхід
комунікація
міжкультурна комунікація
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Гончарова О. М. Історія розвитку міжкультурного підходу в освітній практиці в контексті вивчення і викладання іноземних мов / О. М. Гончарова, А. В. Лещінська. // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали V наук.- практ.конф., 26–27 лист. 2020 р. : тези допов. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – С. 284-285.
Короткий огляд (реферат): У тезах схарактеризовано сутність поняття міжкультурного підходу в контексті вивчення і викладання іноземних мов. Було проаналізовано низку понять, що є компонентами освітлювального поняття, а саме: комунікація, міжкультурна комунікація. Міжкультурна проблематика охоплює багато аспектів людського життя, тому взаємозв’язок культури, мови і комунікації привернув увагу різних дисциплін – філософії, педагогіки, культурології, психології та ін. Міжкультурна комунікація поширилась по всьому світу, що пов’язано з поширенням англійської мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24803
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІМтаМК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гончарова Лещінська_тези.pdf763,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.