Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24613
Назва: Стратегічні аспекти формування соціальних комунікацій бізнесу в умовах європейської інтеграції
Автори: Ревенко О. В.
Теми: соціальні комунікації бізнесу
європейські цінності
європейська інтеграція
соціальна відповідальність
стратегічний аналіз бізнесу
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Ревенко О. В. Стратегічні аспекти формування соціальних комунікацій бізнесу в умовах європейської інтеграції / О. В. Ревенко. // Публічне управління в Україні: теорія, практика, інновації (збірник тез науково-практ. конф. за результатами стажування та практики в органах публічної влади, 20 жовтня 2020 р. - https://kbuapa.kh.ua/wp-content/themes/kbuapa/publications/mk/doc/2-2020/2-2.pdf
Короткий огляд (реферат): Розглянуті стратегічні аспекти формування соціальних комунікацій бізнесу в умовах європейської інтеграції. Обґрунтовано етапи забезпечення соціальних комунікацій бізнесу в процесі пропагування тенденцій європейської інтеграції. Визначено значення стратегічного аналізу підприємницьких структур у процесі формування стратегії їх розвитку. Визначено особливості формування соціальних комунікацій в інтеграційних умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24613
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ревенко_О_тези_НАДУ_2020.pdf247,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.