Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 15.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Організація комьюніті у соціальних мережах як засіб формування іміджу компаніїАндрющенко К. С.
2020Соціокомунікативний підхід до інтеграції нових медіа у видавничу діяльністьПаненко А. О.
2021Інтерв'ю як спосіб розкриття та просування музичного колективу в ІнтернетіДудченко М. О.
2021Медійний інструментарій для просування автомобільного брендуЛобойко М. О.; Просяник О. П.
2022Використання інтернет-комунікацій для формування лояльності аудиторіїПавлюк М. О.
2022Просування nails-студії у InstagramКриворучко О. О.
2023Семіотичний підхід до вибору тактики просування брендуАгаханова О. А.
2023Збереження та просування української культури в умовах війниПридатько С. М.
2023Особливості розроблення рекламної кампанії для закладів вищої освітиЯхонтова К. А.
2023Основні складові розроблення іміджевої відеореклами для закладів вищої освітиГоропашна Д. С.