Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 111-120 из 123.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2024Особливості створення та просування брендів містДрагомощенко Т. В.
2024Особливості комунікацій розважальних тематичних спільнотТопоркова І. О.
2024Використання особистого акаунту в соцмережах для формування суспільного ставлення до мистецтва (на прикладі інстаграм-сторінок визначних танцорів та хореографів)Гієвська Т. О.
2024Вплив сучасних медіапродуктів на цінності українського суспільстваРубан Д. М.
2024Роль цінностей у психологічній структурі особистостіКостенко А. Ю.
2024Вплив дезінформації під час воєнного стану на культурно-просвітницьку діяльність в УкраїніПорядіна З. П.
2024Соціальне значення реклами як засобу комунікації з аудиторієюТерещенко А. Є.
2024Журналістика під час війни. Як журналістам працювати в умовах бойових дійЧернікова К. В.
2024Роль сторітеллінгу в мультимедійному лонгрідіМадатов Г. О.
2024Імідж підприємства як основа формування репутаціїОчколас К. Д.