Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 214.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Реінтерпретація терміну langage як людської здатності (за «новим» Ф. де Соссюром)Просяник О. П.
2016Реінтерпретація терміну langage як людської здатності (за «новим» Ф. де Соссюром)Просяник О. П.
2017Реклама як форма соціальної комунікації (теоретичні підходи)Сорокіна Г. В.
2016Проблемність поняття і терміну langageПросяник О. П.
2017Проблема концептуалізації потенціального лінгвального буття і термін langue у рукописній спадщині Ф. де СоссюраПросяник О. П.
2017Роль наукового журналу “Economic development and cultural change” у популяризації економічних ідей Саймона КузнецяЧекштуріна В. М.
2017Комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингуПтащенко О. В.
2020Комунікативне повідомлення як засіб конструювання соціальної реальностіСорокіна Г. В.
2020Журналістська діяльність під час виборчого процесуКопил К. В.
2020Репрезентація діяльності підприємства нафтовидобувної галузі засобами медіа-комунікаційЦуканова К. С.