Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24376
Назва: Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства
Автори: Колодяжна О. В.
Теми: міжнародна маркетингова діяльність
форсування відділу маркетингу
зовнішньоекономічна діяльність
комплекс організаційно-економічних заходів
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Колодяжна О. В. Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 051 «Економіка» / О. В. Колодяжна. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Короткий огляд (реферат): У роботі визначено сутність, закономірності та основні концепції формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства; досліджено роль міжнародної маркетингової стратегії на підприємстві; обґрунтовано методичні підходи до оцінки ефективності формування маркетингової стратегії; проаналізовано стан зовнішньоекономічної діяльності підприємства ТОВ «Лаунч Україна». На основі отриманих даних систематизовано теоретико-методичні положення побудови системи ефективної маркетингової стратегії на підприємстві та обґрунтовано комплекс організаційно-економічних заходів удосконалення міжнародної маркетингової стратегії підприємства ТОВ «Лаунч Україна» в нестабільних умовах зовнішнього середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24376
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колодяжна_О._В.......2.pdf904,36 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.