Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24376
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКолодяжна О. В.-
dc.date.accessioned2021-01-14T10:30:23Z-
dc.date.available2021-01-14T10:30:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКолодяжна О. В. Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 051 «Економіка» / О. В. Колодяжна. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24376-
dc.description.abstractУ роботі визначено сутність, закономірності та основні концепції формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства; досліджено роль міжнародної маркетингової стратегії на підприємстві; обґрунтовано методичні підходи до оцінки ефективності формування маркетингової стратегії; проаналізовано стан зовнішньоекономічної діяльності підприємства ТОВ «Лаунч Україна». На основі отриманих даних систематизовано теоретико-методичні положення побудови системи ефективної маркетингової стратегії на підприємстві та обґрунтовано комплекс організаційно-економічних заходів удосконалення міжнародної маркетингової стратегії підприємства ТОВ «Лаунч Україна» в нестабільних умовах зовнішнього середовища.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectміжнародна маркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectфорсування відділу маркетингуru_RU
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьru_RU
dc.subjectкомплекс організаційно-економічних заходівru_RU
dc.titleФормування міжнародної маркетингової стратегії підприємстваru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Колодяжна_О._В.......2.pdf904,36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.